Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Willy 15 september 2018

Alles werkt vlot. Voor online banking nog geen hulp nodig gehad.

Spijtig dat de online banking niet beveiligd is met een SMS code zoals dat het geval is voor betalingen en transfers. Rente mag ook wat hoger.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door filip 26 november 2016

goede service

hoe komt het dat er alleen maar reviews op staan van maanden geleden.rente zeer sterk achteruit gegaan,bijna hetzelfde dan de grootbanken,bedankt,durven jullie negatieve kritiek publiceren?

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Bert 09 november 2016

Telefonsche Contacten Online bankieren

Rente momenteel veel te laag Daardoor andere optie kiezen noodzaak ! Waarom geen sterspaarrekening inleg 9000 € tg hogere rente.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Sabine 03 oktober 2016

Graag een app.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Luc 01 juni 2016

Reeds jaren een topper en daardoor ook een aanrader. Overschrijvingen gebeuren supervlot. Supertevreden.

geen tot nu toe

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Frans 12 april 2016

Zeer klantvriendelijke bank. Vriendelijk en zeer informatief aan telefoon. Bij overschrijving van groter bedrag naar niet-NIBC rekening dacht ik dat er problemen zouden rijzen. De overschrijving verliep snel en probleemloos en geen opdringerige telefoontjes achteraf. Voor het resterende bedrag op de rekening werd de hoogste interest gehanteerd. Eerlijk en transparant , zo hoort een bank te zijn!

Voorlopig geen.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking