Je staat er misschien niet altijd bij stil, maar ook wij bij NIBC bewaren een aantal van jouw gegevens. Het spreekt voor zich dat we die in alle veiligheid verwerken. Je privacy optimaal beschermen, blijft het allerbelangrijkste. Hoe en waarom we dit doen, leggen we je graag zo duidelijk mogelijk uit.
NIBC gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Wij informeren je hier graag duidelijk en transparant over. In ons Privacy Statement leggen wij uit hoe wij omgaan met je persoonsgegevens en welke rechten je hebt.
Als online spaarbank verzamelen we een aantal van jouw gegevens. Dat is nodig voor onze werking, en onze serviceverlening.
Jíj behoudt de controle over de gegevens die je ons bezorgt. Vraag ons gerust welke gegevens we van je hebben. Het is je volste recht. We helpen je graag.
Hieronder vind je de huidige versie van ons Privacy statement (in pdf).
Elke vraag verdient een antwoord. Onze klantendienst geeft je meer info op je vragen:
Wil je je vraag rechtstreeks richten aan de Data Protection Officer, dan kan dat ook:
We behandelen je verzoek binnen een termijn van 30 dagen. Uiteraard doen we ons best om je sneller van dienst te kunnen zijn. Als het langer zou duren, contacteren we om je uit te leggen waarom.
We doen er alles aan om je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en tegemoet te komen aan je verzoeken. Ben je niet tevreden over onze antwoorden, dan horen we dat uiteraard graag van jou.
We behandelen je verzoek binnen een termijn van 30 dagen. Uiteraard doen we ons best om je sneller van dienst te kunnen zijn. Als het langer zou duren, contacteren we om je uit te leggen waarom.
Vind je ons antwoord onvoldoende? Neem dan in tweede instantie contact op met de Gegevensbeschermingsautoriteit, de toezichthoudende autoriteit in België. Hoe je haar kan contacteren, lees je hier: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/contact.
Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.
Maak een afspraak