Een online spaarbank, een onpersoonlijk verhaal? Integendeel. U staat bij ons steeds voorop. Bij NIBC maken we graag tijd voor u wanneer u wilt praten over onze producten of dienstverlening. Via ons gratis nummer helpen we u graag, en meteen, verder. We beloven geen lange wachttijden of slechte wachtmuziek. Al is dat laatste eerder een kwestie van smaak.
NIBC is er om u zo goed mogelijk verder te helpen bij al uw vragen en opmerkingen. We stellen onze mensen graag aan u voor.
Customer Care
Met veel plezier help ik onze klanten verder bij het beheer van hun spaarrekeningen en geef ik advies over hun spaargeld. Ik blijf luisteren naar de klant en blijf in elke situatie geduldig. Het is fijn om in zo'n dynamisch en autonoom team te werken. Als u tevreden bent, dan ben ik dat ook.
info@nibc.beCustomer care
Als medewerker van de klantendienst, zorg ik ervoor dat uw vragen zo goed mogelijk beantwoord worden. Dit kan zowel per telefoon als per e-mail. Ken ik niet meteen het antwoord op uw vraag, dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste dienst terecht komt en volg ik dit met plezier voor u op!
info@nibc.beCustomer care
Uw tegenrekening wijzigen? Uw gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen. Mijn doel is om u snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?
info@nibc.beCustomer care
Wanneer u ons belt of e-mailt, is de kans groot dat u mij aan de lijn krijgt of een reactie op uw e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook uw eerste aanspreekpunt om u verder te helpen.
info@nibc.beBusiness support
Wanneer u ons een vraag stelt waar we u niet meteen een pasklaar antwoord op kunnen geven, komt uw vraag steeds bij mij terecht. Samen met mijn collega’s zoek ik een antwoord op die vraag, waarbij het van belang is dat u dat antwoord zo snel mogelijk krijgt en bovendien volledig en correct is.
alain.dargent@nibc.comHoofd NIBC België
Als hoofd van NIBC zorg ik er voor dat u beroep kan doen op een gedreven team van experts: hoe goed wordt u geholpen door onze service medewerkers? Vindt u uw weg op onze website en in de beveiligde bankomgeving? Bent u in het algemeen tevreden over NIBC? Het team aansporen om antwoorden en oplossingen te vinden, zodat u als klant de best mogelijke spaarervaring heeft - dat is mijn doel.
ann.merckx@nibc.comOnline marketeer
Een online spaarbank die geen website heeft, wat een idee. Mijn taak bestaat erin om te zorgen dat de website van NIBC aan uw behoeften en wensen voldoet, dat de informatie helder en correct is, en dat u uw weg snel en gemakkelijk vindt naar uw doel. Uw gebruikservaring staat bij ons op nummer 1.
katrien.van.den.acker@nibc.comOffice manager, Proces en Procedures manager
Het administratief en organisatorisch reilen en zeilen bij NIBC in perfecte banen leiden zodat mijn collega’s zich volledig op u kunnen richten om u een aangename en feilloze klantervaring te bieden: daarvoor zorg ik. Daarnaast ontferm ik mij over het in kaart brengen van de processen en bekijk ik waar en hoe we deze kunnen optimaliseren. Met telkens één doel voor ogen: onze klanten een goede ervaring bieden.
hilde.verzele@nibc.comFinancieel en administratief directeur, HR manager
Mijn taak bestaat erin om het financiële beleid van NIBC op lange termijn vast te leggen en in goede banen te leiden. Hoe zit het met de geldstroom van onze bank? Kunnen procedures en processen efficiënter en beter? En worden de regels die de toezichthouder oplegt, nageleefd en correct toegepast? Een langetermijnvisie is voor mij heel belangrijk, want een bank die financieel gezond is, is als klant in uw belang. Ook het HR-beleid van NIBC ligt in mijn handen. Ik waak over de naleving van de procedures voor het personeel en de administratie, maar ook over het welzijn van mijn collega’s. Werknemers die zich goed in hun vel voelen en zich volledig kunnen vinden in hun baan, werkt ook voor mij heel motiverend.
nathalie.vervenne@nibc.comHeeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.
Maak een afspraak