Detail van een modern gebouw met een stenen gevel en grote ramen, gezien vanuit een lage hoek vanaf de trap.

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,1 / 10
224 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Beoordeling door Patrick 02 augustus 2013

ik had een mailtje met enkele vragen gestuurd , hierop had ik binnen het uur een duidelijk antwoord.bij de hoogste in rente
verder goede service

( voorlopig ) geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Beoordeling door FRANCINE 23 juli 2013

Heel vriendelijke personen aan de telefoon die u met veel geduld helpen.

Geen negatieve punten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Beoordeling door marc 16 juli 2013

Vlotte verwerking van verrichtingen.

Geen.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Beoordeling door raymond 28 juni 2013

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Beoordeling door Dieter 26 juni 2013

Online banking is zeer basic. Zou opgefrist mogen worden.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Beoordeling door MARC VC 21 juni 2013

bank doet moelijk voor openen rekening, ident per post opgestuurd en geweigerd. Wat te doen indien men geen scantoestel heeft? Wanneer wij ID opsturen moet dit toch voldoende zijn. Graag reactie

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking