Zorg dat u het nummer van uw tegenrekening kent of bij de hand hebt
Dit heeft u enkel nodig bij het activatieproces, om te bevestigen dat u het bent.
Hou uw gsm in de buurt
U ontvangt in het proces ook een e-mail in uw inbox van ons
U activeert uw toegang het best via uw laptop of computer.
Vul uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord in om het activatieproces te starten.
Om uw identiteit te bevestigen, vragen we u een deel van uw tegenrekening in te vullen.
De 2 cijfers in de vraag verwijzen naar de laatste 2 cijfers van het IBAN-nummer van uw zichtrekening. Het voorbeeld onder het invulveld helpt u op weg.
Dan vragen we u om de tegenrekening te bevestigen waarop u volmachthouder bent (als u zelf geen rekeningen bij ons heeft).
U ontvangt van ons een sms-code op het gsm-nummer dat we van u hebben.
De controlecijfers in het scherm geven aan over welk nummer het gaat.
Bezorg ons het formulier "Gsm-nummer wijzigen". U vindt dit document bij deze stap en bij "Documenten en Formulieren".
Uw gebruikersnaam wordt voortaan een e-mailadres. Vul het e-mailadres in waarmee u voortaan wil inloggen.
Bevestig nadien uw gebruikersnaam met de code die u per e-mail van ons ontvangt.
Uw gebruikersnaam (en dus uw e-mailadres) moet uniek zijn.
Vul het wachtwoord waarmee u voortaan wil inloggen.
Hou rekening met de vereisten die u bij deze stap ziet.
U ontvangt voortaan een sms-code bij het inloggen. In deze stap kan u eventueel uw gsm-nummer aanpassen.
Wijzig niets en klik dan "inloggen". U wordt meteen doorverwezen naar de nieuwe bankomgeving.
Wijzig het nummer en bevestig met de sms-code die u ontvangt. U wordt nadien doorverwezen naar de nieuwe omgeving.
Ontdek dan zeker ook de app van NIBC. U vindt hem op Google Play en in de App Store.